RSS


Assalamualaikum =)

salam ahad..

eip, skrg sgt hepi sbb da boleh memasak di rumah sendiri!! yahuuu~~

hehe..mama sapura belikan kitorang tempat main masak2..kah3

so, aku yg malas giler nak turun kedai beli makanan boleh la buat aktiviti memasak untuk isi perut.

Rumah awal-awal 4 orang da tinggal 3 orang ops..4 orang sebab dua orang budak BIOMEDIC dah pindah kolej KTSN balik. ^^

Tiada fridge, tiada lesung tiada ape2.. so bahan2 kering dan instant je ade. Maklumlah rumah bujang.ececee

Menu saya tak gempak macam bartomolev-sandwich nabeelahebat ney!! haha

aku sume nak letak telur, tak roti telo, nasi grg telo, nasi+telo.. patut pun cekeding ;P 
*telur boleh makan 2x seminggu utk elakkan cholestrol berlebihan yew


nota tapak kaki : tiada gamba utk diletak utk menutup nasi grg masin aku XD *ceh langsung tak market, bole kena reject dgn mak mentua.eh  




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 ice cream for me ;):

Anis Zafirah said...

bolehlah masak dan hantar ke rumah ye =)