RSS

Durian

Assalamualaikum w.b.t :62:
Nana paling takut terkena benda ni..korang tahu tak?? Plus nana tak doyan sgt makan benda ni..
sikit2 bole lah.. Kalau mama nana paling suke benda ni, nana n adik nana, Zikri tak berapa nak
suke. Kalau dorang sebok2 kat dapur pasal benda ni. Nana duk langgut cam takde pape yg menarik pun padahal dorang duk sedap2 makan bendaklah ni.
.
.
.
.
Benda ini = durian :16:
Pagi2 weekend kalau musim durian, ayah akan ajak sesape yg nak ikot pg pungut durian kat kebon. hehehee Nana tak penah ekot pon bila dah beso panjang nie. Dan oleh kerana terlalu eksaited, hari tu tangan dak Zikri kene duri durian. Lari-lari eksaited sgt dapat durian sekali terjatuh sebab terlanggar kelapa kering. Maka tertusukla duri durian tu kat tangan comel momei dak Zikri uh. Nana paling takut terkena duri dye tapi dak Zikri ni kuat tak nanes pon..hehehee Kalau nana yg gedix ni mmg nak sob3 la .. Cian kat dak Zikri.:71:
Cian dak Zikri punya tangan nak genggam pun takley.
Meh Nana tunjuk sikit muke dak Zikri mengerang kesakitan bak memerang di laut .
By,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 ice cream for me ;):

NuRuL FaRaHiN said...

alolo..kesiannye zikri..hehe.. Excited sgt jmpe buah durian ek..hehe...

azkiya farhana said...

haah..pastu sebok nak suh letak kat blog akuh ni..hak3 XD